Tuesday, December 1, 2009

pagi yang suram dilewati dengan wajah yg muram ;(

seperti hari hari yg biase, aku keje kt kantin uh. pagi pagi da bangun, kje 2jam, ko 8stengah aku da ngntok, apa lg, pegi pggil bayat for cover aku jp " bayat jage jp la, adk tdo ea. jp jee." haha :D bayat ksien kot, die pon bg la aku tido kt ruang yg ta bpe na luas uh, kt mana? bawah meje cashier. adoi. tido situ mmg ta besh, bising, ta lena n so whatever. tujuan aku na tido td cuma na hilangkan ngantok yang ta pnah jemu mengganggu aku. bukanlah untuk terus melalui tido yg lena dan akhirnye langsung ta terjaga. mati la maksodnye. mcm biasa, baru na terlena, handphone pulak menjerit, tengok numb "01*790**7*" adoi. agk mleweyhh ni weiii :( erkk! na pickup ke tanak eaa?? emm~ dgn pnoh rse malas mnyelubungi diri, aku pickup dgn menyuarakan suara yg ngantok dan pura pura tgh tido. nmun bgitu, ku mmg ngntok na tido oke?! bla bla bla mleweyh ape bnde ntaa bbual nan die, kung kang kung kang, mls na lyn ckp na tido la ape la. at last, die pon off call. aku pon hurrey!! jom tido. mls pk da, brangan brangan, aku pn tido.bangun2 jea da pkol 10stengah, aku bngun tgk bayat tgh online, aku ckp " online pon dpt gaji kea haa? " pstu aku blah. tp aku lg besh, tido pon dpt gaji, terok laa an? haha :D mengata dulang paku serpih mengata org die pon lebih. mende ahh. bangun bangun je, g blakang buat air, dok kt meja cashier, baca buku yg bie bawakkn smlm, "jom ketawa", mmg la aku gelak sorg sorg an. bodo pny itu buku. ckp psal bie, aku rndu uh kt die. skg macam jarang cntact, hope die ta carik awek laen. haha :D klw die carik pon takan la die gtwu aku an? tp takan la die wt cmtu, die syg aku uh. haha :D jgn jeless la weyh.

emm, talkin to bie " bie, i miss you uh. smlam da lpak, tp rndu ag. you dtg mcm bg kntot pstu blah. kjap gile. gigit you kang. erkk! miss you la gile! ahd ni kte hang oke? tu pon klw i bole klua la k? hee~ but i akn usahakan la yerk. na hang mne ahh sygg? tanak pusat bndar la. boring uhh. heee~ tp tape la. dgn you pegi mana mana pon ta boring uh. pegi kubor pn happy jea aw bile nan you. hehe~ bole cmtu ? mende ahh. mleweyh jea. papepon ea, i miss you oke? nnt mlm i call you k syg oii ;) "


talkin to myself " kje rjen2. ni ta, asyk tdo jea. tdo pn dpt gaji ke haa? haha :D mleweyh kaw lbey. nta pape jea. "


thats all fer today. ta twu da na post ape. ini saja la dulu yea ;) next time aku post ag crte bodo mcm crte ari ni ea? haha :D oke. gelak sorg sorg. :DD

pls; rindu papa. da lame ta jmpe die. pdhal die bkn pegi overseas pon. ape nta. tinggal dekat dekat je kot, tp na jmpe tu susah yaa amat. bgg je ann. emm~ rindu na dgr papa bebel pasal sale and over budject. haha :D miss u pa :'(

No comments:

Post a Comment